nl fr en
01. milestones
1982
1997
2000
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1982
Oprichting TMAB Associatie
02. filosofie

TMAB staat voor kwaliteit en flexibiliteit. Al onze klanten zullen bevestigen dat u op ons kan rekenen. Wij komen alle afspraken en onze beloftes na. Wij zorgen voor tevreden genodigden op elk evenement, en garanderen u een vlekkeloos verloop van begin tot einde.

Onsite nemen wij de rol van totaal-coördinator voor onze rekening, en zullen wij zelfs mee in de bres springen voor taken die niet aan ons werden toevertrouwd.

Al wie bij TMAB werkt, doet zijn werk met de glimlach, met hart en ziel, met volle goesting, en is trots op elke geslaagde realisatie !

SMALL enough to guarantee personal care

Wij hebben een kleine structuur en willen dat zeer bewust zo houden. Zo zorgen wij ervoor dat het management voeling houdt met elke opdracht en elke klant persoonlijk kent. De Project Officer die u een offerte komt presenteren is op die manier ook uw aanspreekpunt en coördinator. Hij of zij blijft tijdens de volledige voorbereidingstijd en onsite.

BIG enough to be reliable

Elkeen wordt binnen het team ingezet vanuit zijn/haar sterktes en zwaktes. Wij helpen mekaar en vullen mekaar aan, om u een totaal-service te kunnen bieden.

Een fantastische teamspirit en een positieve houding zorgen ervoor dat u op ons kunt rekenen om uw verwachtingen te overtreffen.

YOUNG enough to be creative

Alle generaties zijn vertegenwoordigd binnen ons team : een bewuste keuze om nog beter met u te kunnen meedenken in functie van uw doelgroep. Bij elke brainstorming met het voltallige team bruist het van de frisse ideeën, die dan naadloos worden verweven in uw bedrijfsstrategie. Wij denken met u mee, en zorgen ervoor dat elk event al verre tijd vooraf en nog lange tijd nadien leeft onder uw genodigden. Zo garanderen wij u maximaal rendement !

OLD enough to share our experiences

Weinig eventbureaus kunnen er prat op gaan dat zij opgericht werden in 1982, en tot op vandaag er staan in de markt. Meerdere teamleden hebben intussen meer dan 20 jaar ervaring binnen TMAB (voorheen filiaal Agoria/Documenta) – al doende leert men, en zij stellen dan ook graag hun jarenlange ervaring ten dienste van uw volgende event.

Respect

De sterkte van TMAB is de inzet en flexibiliteit, het professionalisme en de gedrevenheid van elkeen van zijn medewerkers. Evenementen organiseren is iets dat je niet leert op school, maar door de ervaring die je opbouwt, door op ieder event maximale effort te leveren voor een vlekkeloos verloop van begin tot einde, tot tevredenheid van opdrachtgevers en alle aanwezigen.

TMAB Business Events staat voor een open en eerlijke, respectvolle en constructieve bedrijfscommunicatie. Binnen TMAB wordt iedereen erkend als expert en adviseur in zijn vakgebied. Dit heeft niets te maken met dure titels, maar met de invulling die elkeen aan zijn job geeft.

Elkeen draagt volle verantwoordelijkheid voor zijn taken, en gaat respectvol om met zijn collega’s.

Wie respect geeft, krijgt respect terug.

Evenementen organiseren betekent teamwork: samenwerken met opdrachtgevers en onderaannemers aan creatieve ideeën, het maken van een gestructureerde voorbereiding, knokken om deadlines te halen en nog zoveel meer, om achteraf trots te kunnen zijn dat alles vlekkeloos verlopen is. Hindernissen zijn er bij de organisatie van ieder event, maar samen met opdrachtgevers en onderaannemers wordt ernaar gestreefd ieder probleem vlot en efficiënt op te lossen.

Onze leveranciers

Gezien onze jarenlange ervaring in de organisatie van events, heeft TMAB een ruim bestand van potentiële leveranciers waarmee wij eerder succesvol hebben samengewerkt.

Onze voornaamste selectiecriteria naast een vanzelfsprekende kwaliteit, zijn een correcte prijs en een nodige flexibiliteit, om ook last-minute indien nodig tegemoet te komen aan de noden van onze opdrachtgevers. Vaak opteren wij voor kleine bedrijven die net als wij bestaan uit gedreven en betrouwbare mensen.

Onze geloofwaardigheid en betrouwbaarheid staat of valt met het professionalisme van onze onderaannemers. Daar zijn wij ons perfect van bewust, en wij doen er dan ook ALLES aan om beroep te doen op de JUISTE leveranciers in functie van de noden !

Tot slot staan wij ten opzichte van onze leveranciers garant voor een correcte en dus tijdige betaling, waardoor bedrijven graag met ons werken !

Duurzaamheid

De 3 P’s - People, Planet & Profit - staan centraal in het dagelijks beleid van TMAB :

  • In onze kantoren maken wij reeds geruime tijd gebruik van zonne-energie en werden alle TL-lampen vervangen door LED-verlichting. Via onze zonnepanelen maken we niet alleen gebruik van groene, hernieuwbare energie maar produceren we ook tot 2 ton minder CO2 per jaar.
     
  • Onze papierberg verkleinen we door vooral digitaal te werken : facturen worden gemaild, dossiers worden op een centrale server bewaard zodat iedereen op elk moment toegang heeft, enzovoort. Moeten we toch printen ? Dan gebeurt dit steevast recto/verso !
     
  • Ook onze afvalberg trachten we milieubewust te verminderen. Alle afval wordt steeds gescheiden, verzameld en opgehaald. Computers of andere electro krijgen een tweede leven bij minder bedeelden of worden naar het containerpark gebracht. Onze lege inktcardridges worden jaarlijks opgehaald door DierenActie. Hiermee steunen wij één van de 6 organisaties die zich inzetten voor dierenwelzijn zoals Therapiedier vzw, SeniorDogRescue, RHW, Dierenasiel, Kansarmen en Toscanzahoeve.

Bij TMAB, zowel de medewerkers als sympathisanten, denken we ook aan de minder bedeelden. Zo fietsten wij reeds meerdere malen de Paterberg op in het kader van “Bike to close the GAP”, helpen we belangeloos mee op het jaarlijkse eetfestijn van vzw Canisha, en steunen we diverse liefdadigheidsorganisaties financieel zoals Think Pink.

Ook bij de organisatie van een event besteden wij aandacht aan duurzaam ondernemen.

TMAB werkt zeer vaak samen met socio-econome bedrijven. Voor de meeste assemblageopdrachten werken wij samen met MPI Zonnebos uit ’s Gravenswezel, een school voor mentaal en fysiek gehandicapten. De vorming van zelfbewuste, mondige leerlingen die zich op een adequate manier sociaal-emotioneel ontwikkelen en functioneel kunnen integreren in de maatschappij wordt beklemtoond in de werking van de school.

Ook met de Beschutte Werkplaats Asse hebben wij zeer goede contacten. Zij verzorgden voor ons de volledige assemblage van de infopakketten van de eID Roadshow, in totaal meer dan 40 000 zakjes in de 3 landstalen.

Met de cateraars van onze evenementen maken wij vooraf afspraken rond de recuperatie van overschotten. Deze brengen wij naar het Vluchthuis van Boom, een opvangcentrum voor vrouwen en kinderen die fysiek, psychisch en/of seksueel misbruikt zijn, of wij schenken ze aan vluchtelingen die recent in Londerzeel komen wonen zijn. TMAB schenkt hen ook vaak andere zaken zoals resterende promokleding, gadgets en dergelijke meer.

Wat met de ecologische voetafdruk van uw event ?

TMAB streeft er bij elk event naar de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden.

Eén van de belangrijkste aspecten van elk event is catering.

Wij gaan steeds voor seizoensgebonden producten : zij zijn meestal goedkoper, boordevol vitaminen, uit volle grond van eigen bodem. Dus verser en dichterbij.

Ons tweede stokpaardje is drukwerk.

Een paperless conferentie of event : wij gaan de uitdaging aan !

Ons online registratieplatform kan worden gekoppeld aan een app, die op elk moment een up-to-date deelnemerslijst genereert. Bovendien vervangt deze app ook de gebruikelijke business cards. Alle gegevens van het registratieformulier worden automatisch overgenomen.

Sponsors of partners worden gestimuleerd om hun brochures digitaal beschikbaar te stellen. Zo werken we bijvoorbeeld met QR codes die gescand worden in plaats van met brochures die wijd en zijd verdeeld worden.

Verder hebben wij ook voor goodiebags die meegegeven worden aan de deelnemers een innovatief concept : In plaats van het uitdelen van alle gadgets, ongeacht interesses, laten wij de deelnemer zelf kiezen.

Voor signalisatie wordt niet met grote affiches of gedrukte plannetjes gewerkt. Neen, wij voorzien op strategische plaatsen LED-schermen en uiteraard hostessen. Allebei zijn milieuvriendelijk en flexibel ! Zo kan een last-minute wijziging meteen aangepast worden.

Ook bekijken we per event het transportplan en proberen we de deelnemers zoveel mogelijk duurzame transportmogelijkheden aan te bieden.

Geheimhouding

TMAB Business Events verbindt er zich ten opzichte van elke klant uitdrukkelijk toe geen zakengeheimen of vertrouwelijke informatie openbaar te maken waarvan we kennis hebben kunnen nemen bij de uitvoering van de opdracht.

Contact
One team, one mission...
TMAB Business Events NV
Neringstraat 15, 1840 Londerzeel
Tel.: 052650020, E-mail: ive@tmab.be
BTW: 0467.127.353, IBAN: BE63413929158108, Swiftcode: KREDBEBB
Kris Thys Managing Director
+32 (0)52 65 00 22
+32 (0)475 59 11 83
kris.thys@tmab.be
Ilse Van den Berghe Managing Director
+32 (0)52 65 00 21
+32 (0)475 46 67 92
ilse.vandenberghe@tmab.be
Valérie D'Haegeleer Project Manager
+32 (0)52 65 00 25
+32 (0)475 25 39 80
valerie.dhaegeleer@tmab.be
Michaël Van der Stock Event Production Manager
+32 (0)52 65 00 33
+32 (0)479 38 69 74
michael.vanderstock@tmab.be
Bram de Smit Project Manager
+32 (0)52 65 00 34
+32 (0)477 84 76 04
bram.desmit@tmab.be
Karo Mievis Office Manager
+32 (0)52 65 00 31
+32 (0)471 02 41 13
karo.mievis@tmab.be
Nick Buyens Event Production Assistant
+32 (0)52 65 00 27
+32 (0)477 08 00 86
nick.buyens@tmab.be
Yuri Van De Vyver Project Manager
+32 (0)52 65 00 28
+32 (0)493 69 85 63
yuri.vandevyver@tmab.be
Celine Van den Eynden Office Assistant
+32 (0)470 34 12 90
+32 (0)52 65 00 35
celine.vandeneynden@tmab.be
Jill De Maegd Project Assistant
+32 (0)52 65 00 29
+32 (0)473 92 89 72
jill.demaegd@tmab.be
Célien Smedts Project Assistant
+32 (0)52 65 00 20
+32 (0)498 16 23 76
celien.smedts@tmab.be