nl fr en
01. awards

In Awards-uitreikingen heeft TMAB een uitgebreide expertise opgebouwd. Zo organiseerden wij meer dan 20 jaar geleden onze eerste Awards-uitreiking, en hebben wij intussen een uitgebreide lijst van referenties, zowel op eigen initiatief als in opdracht van of in samenwerking met derden : eGov-Awards, Foreign Investment Trophy, Smart Cities, eHealth-Awards, Telecom Inspirience Awards, GIS-o-to-Polis-Awards, Stedenconferentie, Fireforum Awards, enzovoort.

Daarbij neemt TMAB de volledige organisatie voor zijn rekening :

  • Communicatie : werving sponsors, kandidaturen, deelnemers, ...
  • Logistiek : locatie, catering, techniek, decoratie, …
  • Content : thema, presentatie, retroplanning, scenario en regie, animatie, …

Een Awards-uitreiking vlekkeloos laten verlopen, zowel algemeen organisatorisch als technisch, vereist ervaring en toewijding. U kunt rekenen op TMAB !

Bezoek de website van de Digital Society Awards 2022!

02. beursdeelnames

TMAB Business Events werd in 1982 opgericht voor de organisatie van de telecomvakbeurs TMAB, die later uitgroeide tot een internationale topper binnen de ICT-vakbeurzen. Beurzen zitten dan ook in het basis-DNA van TMAB, een beursdeelname coördineren is onze passie. Niet enkel standinrichting maar eveneens opleiding van uw standpersoneel of meedenken qua communicatiestratiegie in de aanloop naar uw beursdeelname, op TMAB kunt u rekenen. Beursstands in België en in het buitenland, groepsstands, demostands op congressen, intussen hebben wij een zeer uitgebreide ervaring opgebouwd. Ook over de ideale standligging, oppervlakte, indeling en aankleding adviseren wij u met plezier.

Neem daarbij de lesopdracht Exhibition Management van Ilse Van den Berghe aan studenten Bachelor in Event Management bij Vives Kortrijk, en de ervaring als buitenlands gastdocent van haar en Kris Thys voor CBI (www.cbi.eu), en je weet dat je blind kan vertrouwen op TMAB voor een geslaagde beursdeelname !

03. incentive reizen

Een vlucht boeken, hotelkamers reserveren en activiteiten plannen kan iedereen. Mits enige onderhandelingstechnieken bekomt men zelfs een flinke korting op een groepsreis !

Waar TMAB met zijn incentive reizen het verschil wil maken, is door met u mee te denken: wie is uw doelgroep ? Welke incentive trip sluit best aan bij uw doelstellingen en bij uw bedrijfsactiviteit ? Wat wil u exact bereiken tijdens en na de incentive trip ? Hoe gaan wij ervoor zorgen dat uw reis geen belevenis van enkele dagen is, maar al vooraf het enthousiasme aanwakkert en nog lang blijft nazinderen bij al uw gasten ?

Door met u mee te denken, door onze creatieve inbreng te vertalen in een originele bestemming, en in unieke activiteiten met onverwachte wendingen. Een incentive trip, of u deze nu onderneemt met medewerkers of met klanten, is pas geslaagd wanneer u elke deelnemer een onvergetelijk avontuur kan laten beleven, waar iedereen nog lang kan van nagenieten. Dat is het ware recept van een échte incentive reis !

04. klantenevents

U kan bij TMAB terecht voor al uw klantenevents : productpresentaties, opendeurdagen, incentives, vieringen, enzovoort.

Werkwijze : wij komen bij u langs met een checklist en bespreken uw wensen, uw eerdere ervaringen, uw budget, ... Op basis van uw briefing stellen wij een gedetailleerde offerte op waaruit u als menukaart kan kiezen wat u aanspreekt, wat u liever niet heeft, wat u eventueel zelf zal doen.

Na ontvangst van uw bestelbon stellen wij een draaiboek op, dat wekelijks wordt aangevuld: na iedere vergadering met u als opdrachtgever of met onderaannemers, na een site survey, ... Dit draaiboek ontvangt u samen met een financiële update. Zo werken we volgens een strakke retroplanning naar uw eventdatum toe, en staan wij onsite garant met een gedreven team voor een vlekkeloos verloop en een onvergetelijk klantenevent, tegen de afgesproken prijs

Bij Milestones vindt u tevens vele referentiebrieven van tevreden klanten. Hoe kunnen we u van dienst zijn ?

05. personeelsfeesten

Een personeelsfeest is veel meer dan eten serveren in een feestelijk kader rond een bepaald thema zoals bijvoorbeeld 'de Middeleeuwen' of 'Black and White'. Een personeelsfeest is dé uitgelezen kans voor u als bedrijf om de accenten vanuit uw HR-strategie om te zetten in een uniek concept, om uw boodschap over te brengen en ervoor te zorgen dat er nog lang over nagepraat wordt. Samenwerken, het belang van elk individu, motiveren, bedanken en belonen : het zijn maar enkele mogelijke accenten die wij voor u vertalen in een uniek feestconcept.

Vertel ons wat uw doelstellingen en de uitdagingen binnen uw HR-strategie zijn, en wij denken met u mee om deze uit te dragen via een uniek personeelsfeest !

06. roadshows

In het verleden mochten wij voor diverse opdrachtgevers een roadshow organiseren door ons land. Per trein, per bus, met een omgebouwde truck, met een tentendorp : TMAB heeft er ervaring in.

TMAB doet echter meer dan bouwen en rondtrekken, wij denken met u mee : hoe kan u uw roadshow optimaal uitdragen ? Welke (financiële) partners kunt u erbij betrekken ? Waar en hoe kunt u uw doelpubliek best aantrekken ? Welke communicatietools zorgen voor een geslaagde opkomst ?
Ook alle praktische noden qua vergunningen, nutsvoorzieningen, goodies, enz nemen wij met plezier voor onze rekening.

07. teambuildings

Met een minimaal budget maximaal resultaat boeken : daar komt in essentie de briefing van elke teambuilding op neer. Op basis van uw eerdere ervaringen, van uw budget en de beschikbare tijd, werken wij u een sterk concept uit in een originele setting. Vanuit zijn lage toegangsprijs en zijn centrale ligging bieden wij vaak teambuildings aan in de Plantentuin van Meise, maar wij kunnen uw teambuilding vanzelfsprekend organiseren op elke locatie van uw voorkeur.

Pure fun, al dan niet in combinatie met een inhoudelijke boodschap, op TMAB kunt u rekenen !

08. vip arrangementen

Onze VIP-arrangementen worden steeds samengesteld volgens hetzelfde principe :

  • Originele, ongewone formules – activiteiten die mensen niet gemakkelijk op eigen initiatief zullen doen.
  • Onderlinge gesprekken moeten permanent mogelijk zijn – wij willen vermijden dat uw genodigden urenlang staren naar een podium of sportplein en het contact met u als gastheer/-vrouw verloren gaat !
  • topkwaliteit tegen een correcte prijs

Wenst u onze VIP brochure te downloaden? Klik hier!